blödigt...

fy i helvete nu måste jag skingra mina tankar! vart prat förut om en av de mest betydelsefullaste varelserna jag har i mitt liv.. Zebb. åren börjar ju komma ikapp och ålderstecken också.. Jag håller tummarna varje dag att det inte ska vara dags än på ett tag.. ett lååångt tag. och förhoppningsvis så äre så, men.. självaste tanken.. jag kan inte ens säga det.. min lilla nusse.. Uuuh jag vill bara skära halsen av mig själv när jag tänker på sånthär! vem är jag att bestämma över när det är dags för någon annan att gå vidare..?


ne usch! :´(
nu pratar vi om någe annat!

har jobbat hela helgen inklusive denna måndag.. är ledig imorgon. sen jobb jobb jobb, ons, tors, fre, lör, sön, mån, tis. men det är ju värt, ledig i en vecka efter det!

Tant: Vad heter du egentligen?
Jag: Egentligen så heter jag Louise.
Tant: Vaa?
Jag: Louise..
Tant: Vad saaru?
Jag: Loouisee!
Tant: Vaaaa?
Jag: LOUISE!!!
Tant: Ulrika? Det var ett konstigt namn..

jag älskar fan mitt jobb!

Jag håller faktiskt på att rehabilitera mig själv, haha! för folk som känner mig så vet ju ni att jag gillar att ha det städat och schysst och rent runt i kring mig. jag är inte sådär överdriven att jag springer med dammtrasa varje dag.. utan det handlar mer om att saker ska stå på sin plats osv. men neee! för mig kan det bli en sån stress, när jag inte riktigt kan slappna av när det blir stökigt. som igår när jag fick besök av sofie och 2 småpojkar som levde om, ja för det gör dom ju, de små liven. vad göre om det ligger lite kaksmulor på bordet, och att soffkuddarna trillat ner på golvet? absolut ingenting! men nu har jag faktiskt börjat softa.. jag ställer mig framför en hög med disk och säger till mig själv "nej lollo! du får inte diska idag!"


erkänn vrickat?


och min man är ju även med på det hela.
Sebbe: Lollo, vad gör du?
Lollo: Ingenting! *diskar och plockar i köket*
Sebbe: Du Lollo, när du jobbat ett 14-timmars-pass så är det OK att komma hem och bara skita i såntdärnt!

haha, jag är fan helt fuckingunbelivable!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0