Snöbollskrig 2010

aa, istället för Beach 2010 som redan susat förbi snabbare än vad mina fladdrande ögonfransar hunnit blinka så kör vi på att bli fit for fight till vintern, därav snöbollskrig 2010. sprang spåret igår, och en liten stadsrunda idag. och imorgon blir det, om vädret tillåter, en svängom på inlinesen. annars pumpar vi upp för backen, myten, legenden. Mördarbacken. sen blire även hemladdning utav tv-shop's succé, Zumba! Nu kör vi Elly! :D

var idag även iväg på Nora-marken. jisses vad mycket folk det var! vart liten häpen när jag hade förväntat mig ett något mindre galej. införskaffade mig i varje fall en plånbok, till mina stora slantar som snart ska förvandlas till kvitton hehe. köpte också på mig nya nagellack så jag tror jag ska vara lite gay och styra lite manikyr ikväll, party!

för övrigt:
någon som är intresserad av att köpa detta schyssta och moderna köksbord? har endast haft det i 4 månader, så det är så gott som nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0