rajdirajraj!

sådärja! fick minsan min utekväll igår! hade förefest här hemma först med brudarna och sen drog vi till Strömpis! galet trevlig kväll hade jag! exakt vad jag behövde :D

och idag hade jag tänkt att sova ut.. mycket och länge.. men icke! pling och plong i mobilen med start från kl. 09:30.. give me a break! aah well, man ska väll inte gnälla över att man är omtyckt haha :P

fast jag har inte bestämt mig ett dugg än över vad jag ska göra idag. kanske bara gosa ner mig i soffan och plöja filmer, kanske åka och hälsa på päronen som jag inte sett på ett jädrans tag, kanske hänga gäng med polers, kanske dra ut ikväll igen och glo lite på Fashion Pack.. den som lever får se vad som händer och sker.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0