kuckelikuu

Jaha.. det var den veckan det.. kom tillbaka till ett regnit örebro nu imorse, brrr.. Pappa kom och hämtade mig på stationen, så nu hänger jag i Lillån. tänkte bara hämta bilen, sen åka och storhandla, och förhoppningsvis tvätta. men naa, vart lite ändrade planer när mamsegullet kom och sa "men.. jag hade ju tänkt bjuda dig på lax idag.." Mmm, laaax. hur kan man tacka nej till det?! jag stannar.

uff vad tlött jag är.. fastän jag sov rätt bra inatt. tog mig friheten igår kväll att skruva upp värmen på högsta i kupén. jag som annars brukar ligga och huttra och frysa i domdär sovvagnarna vaknade faktiskt upp inatt av att det var för varmt så jag var tvungen att sparka av mig filten. men! jag klagade definitivt inte!

känns som att jag har hur mycket som helst att berätta.. men det står fan still. sicken tur att jag ska träffa Jc & Elly sen på en fika, bla bla bla, jag är rätt bra på blabla. för nån dag sen höll jag tyst, skulle se hur länge jag kunde hålla mig. amenvafan, det bubblade typ inom mig. jag har såå mycket att säga till världen!

näe, undra om man kanske ska vara lite smart för en gångs skull. varför sitta här och säcka ihop i väntan på maten som säkert blir om 4 timmar eller nåt sånt, när jag faktiskt kan åka och storhandla nu, och kolla om det finns tvättis kl. 12. Sen kan jag ju banne mig komma tillbaka hit och krubba. Smartass!

Kommentarer
Postat av: Anonym

att se dig hålla tyst skulle jag gärna vilkja se heheh =)

2010-08-28 @ 19:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0