life goes on..

Jaha, då har man varit och firat syrran idag då, och träffat släkten, plus några till. Ganska många till. Det var kul dom första 5 minutrarna, men sen gick det nog bara utför.. Eller naa, det var trevligt. Men jag och min hörsel alltså, det enda jag hörde var en massa surr, så det var ju bara att sitta och nicka instämmande och se glad ut när någon frågade mig om det var jag som sprungit naken genom hela stan igår morse. Hoppas jag inte gjort bort mig nu..

Aa ne, nu har jag iallafall landat med mitt arsle hemma hos Milla, vi inväntar resten av ligan, sen blire till att rajraja lite!

Naa nu vart det brainfreeze, så nu får jag hitta nåt annat att sysselsätta mig med så länge.. kickflippa Milla i bakhuvudet kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0