pallar inte

det känns som att min kalender är överklottrad med saker och ting som måste göras hit och dit, skola, jobb, föreläsningar, plugga, tvätta, dittan och datten! Phu.. eller så kanske det är för att jag skriver rätt stort.. naa! Aa, usch så äre ju begravning imorgon också för våran kära Alle :´( aa nee jag vet inte vad jag ska säga längre.. kommer vara en mycket tung dag imorgon :( du fattas i mitt liv.

Ååh jag skulle kunna göra vad som helst för att få krypa ner i sängen en svängom.. tror alla vitaminer och mineraler och tjofräser jag knarkar varje dag börjar ge motsatt effekt..?

Jag måste bara visa den här bilden på Zebb när han var liten bebis :D Jag blir så lycklig när jag ser den!


Erkänn sööt? :D nusseeerååå!

Aa men nee, känns som om jag bara sitter och schwammlar, jag ska nog tamefan unna mig att powernuppa lite endå så tar jag tag i dagens bestyr sen! gonatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0