hey hoe let´s go

Det här har tamefan varit den lääängsta söndagen jag någonsin varit med om! Jag har varit så grymt rastlös och uttråkad och typ bara gått och väntat på att få krypa ner i sängen igen, haha, livet!

Meeen nu äre ju så att man kanske blivit lite medlurad till Björnis ikväll.. vi får se vad jag gör, lockar ju lite.. Har typ bara softat denhär helgen så det börjar att rycka lite i partynerven!

På torsdag gott folk, ja då jävlar blire hallabaloo kan ni fethaja! Ska till Norrköping på Club Aqua, kommer unzas massa hardstyle! Wuuhuuu livin the dream! :D

Äh! Nu ska jag vara lite äcklig och ställa mig i duschen så det blir människa av mig igen! Heppåré!



(Jag & Milla i Holland)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0