Guu vaa retroo!

Sitter här och tidsfördriver lite, funderar över vart den där John Blund håller hus nånstanns, jag skulle nämligen vilja ha lite såntdärnt vitt pulver utav honom!

Alltså att plugga, borde man inte känna sig lite smartare utav det? För min del känns det bara som att ett par hjärnceller strykit med när jag suttit en hel dag och stirrat in i skolböcker. Men ptja, jag har hört rykten om att högre intelligens oftast innebär mindre lycka.. Jag är nog lyckligast i hela världen isåntfall! Ont i arslet får man också av att plugga! Aa inget snuskigt nu alltså! Tycker schyssta kuddar borde ingå i csn-bidraget.

Nefan, nu får det vara dags för att slänga mig i sängen! Önska mig lycka till, för det kan behövas. För någon dag sen skulle jag slänga mig i sängen, jag missade. Rätt hårt. Slängde mig själv i väggen istället.. :D


Kommentarer
Postat av: David

Läste förut att de e vetenskapligt bevis att långa människor e smartare. Du e väl lång?! Så pluggandet ska inte vara några problem för dig :P

2009-10-02 @ 07:44:33
Postat av: Low

äre sant!? aa klart det är sant! Långisar rules! :D

2009-10-02 @ 14:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0