Todelooo!

Sådärja, då har man varit och fått den där sprutan för baconfebern, så får vi se om jag dör eller får missbildade barn. Har faktiskt inte så ont i armen, den andra armens värk efter gårdagens Nintendo Wii-spelande överväger!

Försöker slå ihjäl lite tid.. ska till frisören kl. 2.. Skulle kunna lägga mig och powernuppa en svängom, men icke!

Håå, imorgon ska min lilla voff till veterinären.. kommer ju gå finfint! Men.. aa ni vet.. min lilla nusserååå!

Hm, finns det inget annat spännande att berätta? Nja, jag tror fan inte det! Jag är nog universums tråkigaste brud! Eller ja, jag måste ju skryta lite med att jag tametusan snart är klar med skolan! Den ni! :D Oooch att första snön kom idag! Inte så mycket, men endå, man ska vara glad för det lilla! :D

Näe..
o
l\_ o
)) \ Let´s pök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0