Nu blire gnäll..

Uff, var ju hos han som hjälper mig med min rygg igår.. alltså jag låg och skrek, den smärtan var inte att leka med, mår fan illa när jag tänker på det! Hur som helst, min rygg känns mycket bättre idag, och jag hoppas att det var sista gången jag behövde gå dit, för jag är så förbannat jävla trött på att ha det såhär! Jag fyller snart 22, men det känns näst intill som att jag bor i en 80årings kropp. Jag verkligen hoppas, hoppas, hoppas att det är över nu! Jag har så mycket energi i mig, som jag inte kunnat/vågat göra av med p.gr. av rygghelvetet! Som i somras, blev ingen inlines-åkning för mig och knappt någon basket.. aa, jag har fan varit olycklig. Det som känns fucked up idag är att jag känner mig jättesnurrig.. vet inte om det har med hela proceduren som gjordes igår att göra. Men känns som mitt balans-sinne på nåt sätt blivit helt skevt.. orkar inte mer..

Aa, jag är lite depp idag. Ska lägga mig i ett bad nu, sen ska jag gratta min kära moder för idag fyller hon år! :)




Kommentarer
Postat av: Maniak

Grattis Mamma :D

2009-11-20 @ 18:41:42
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0