low goes filosofi

"Jag vinner inte jämt, men jag förlorar aldrig."



den ni! nu har ni någonting att fundera över! dags för folk att börja tänka till och låta hjärncellerna få arbeta lite mer är vanligt. sluta sitt och kräv uppmärksamhet, jag kvävs! och jag kräks på denna empati-orgie som funnits så länge jag kan minnas. ta tag i er själva och era liv och styr upp det nu! jag kan inte göra så mycket mer än att låta er få lutas emot mig när bördan är för tung, jag tar emot er, men jag förväntar mig uppskattning och respekt tillbaka. jag är inget muterat övermänskligt fenomen, tar du min energi som jag så snällt ger dig när du behöver den som mest, så vill jag ha tillbaka den i ett senare skede. det handlar om att ge och ta.

 


Kommentarer
Postat av: J

kunde inte sagt det bättre själv ! ;)

2009-11-23 @ 14:39:14
Postat av: Anonym

word!

2009-11-25 @ 10:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0