jaha, se på den!

Då kammade man hem ett MVG också! Två VG:n och ett MVG hittills, är jag inte liiite bra eller? 3 kurser avklarade! Det här går ju som på räls :D aa ne, jag tänkte bara skryta lite för er ;)

Men när jag ändå sitter här och skriver så kan jag även passa på att visa er som känner er intresserade, av en sida som jag hittade med lite udda, skruvad men feting-nice konst! Jag vill påpeka att jag är inte så jädrans insatt, men dom här bilderna var fan schyssta! http://www.joshuahoffine.com/


  
   Näe, nu ska jag proppa mig full med choklad och ge mig själv en ordentlig sockerchock! Jummie in my tummy!


Kommentarer
Postat av: J

Grattis!! Tung äruuu! :D

2009-11-24 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0