Det är då tamefan jädrans lustigt..

..om dagarna går man omkring och längtar tills kvällen då man får krypa ner i sängen, för man är så jä-hä-hädrans trött! När stunden väl är kommen, man har ätit kvällsmat, varit ute med voff en sista gång, man har borstat tänderna och kryper ner, så.. DING! blir man klarvaken! Sluta jävlas med mig nuuu! morr..

Föresten, jag träffade Björn Gustafsson igår! DEN NI! Fast.. han.. hade.. pattar(?!) Känner mig lite förvirrad, men aa, han gjorde god köttfärsås och spaghetti till mig iallafall, påmindes lite om min kära vän Joves mat.. hmm..

Fan pic:



Imorgon blire mission det Marianska Berget och IKEA, så nu ska jag tvinga mig själv till sömns.. huh.. det kommer att bli en lång natt det här!


Kommentarer
Postat av: Jove

Hahaha, Jag Älskar Mig Själv!!! :D

2009-12-03 @ 02:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0