Uppe med tuppen och strålande väder!

Fan vad gött! Ska hoppa in i duschen om en svängom, sen ska jag träffa Milla som av nån suspekt anledning också är uppe nu denna söndagsmorgon. Blir en sväng till MarieBerg sen softa runt lite i solen!

Alla onda ting är tre vare en polare som sa för bara någon dag sen, den tredje grejen har väll inträffat nu, men den kunde ju varit något så grymt värre! Skedde en bilolycka nu inatt, fyfan tror jag fortfarande är i chock. Det kunde ha gått så jävla illa, och vi kunde ha kolat vippen allihopa. Meeen jag är inte bitter! Jag lever! Bara min rygg och nacke som tog lite stryk men det repar sig!

Man kanske får sig en tankeställare när det händer sånna saker, för idag är jag grymt taggad på livet!

Om inte annat så äre ju så att det kommit in en speciell person i mitt liv som fått mitt humör att gå rakt upp! :)

Dagens unz: Tinchy Stryder - Number One. TANKA! Over & Out


Kommentarer
Postat av: Moncan

vaaaa?? bilolycka?? hur gick det med dej.. och bilen.. och allt??

2009-05-31 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0