Livin the dream

För att skryta lite så har jag fått en jädrans massa frågor både här och där ifrån, på internet, på stan, på fester, om; vart fan jag tagit vägen?

Det skulle ni allt bra gärna vilja veta, VA!? Livin the dream, wuuhuuu..

Naa, jag bara har tonat ner mig lite. Skärpt till mig. Jag försöker att inte härja så mycket längre.

Bwaha! Luring!

som sagt; livin the dream!

Eller ja, alla vet nog egentligen att jag bara sitter hemma och äter donutar och zappar porrkanaler dagarna i enda..

Men vafan, det är inte heller så pjåkigt. LIVIN THE DREAM, wuuuuuuuhuuuuu!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

back!

2009-05-10 @ 03:47:00
URL: http://www.ihateyounatalie.com/?id=1469929
Postat av: Anonym

Ja en löllö saknas.... men kul att träfa dej igår vare ju =)

2009-05-10 @ 16:45:34
Postat av: Emil

Hahah kul att va hon! (länken alltså)

2009-05-20 @ 00:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0