Gomorron!

Man kanske skulle ta och komma med ett hederligt blogginlägg för en gångs skull nu när man endå inte är någe vidare sovnödig kl. 4 på morgonen..

Så hur har min fredagskväll spenderats då? Joru, det hängdes i gäng och kollades på film. En jä-hävligt grym film! Jag måste seriöst göra reklam för den, för ni MÅSTE se den! Changeling. En verklighetsbaserad film som seriöst fick fram en lite känslig sida hos mig, man vart ju tamefan helt mållös! Uj uj uuj..


Hur kommer lördagen se ut då? Jo det ska jag allt ta och tala om för er! Middag kl. 3 hemma hos Hanna, hennes "student" ska nämligen firas! Sen på kvällen så ska vi alla släpa våra feta arslen mot Frimis för att förtära lite, för vissa; mycket alkohol och köra lite självinlärd Jumpstyle på dansgolvet!

Puss på alla, framförallt på Du :)


Kommentarer
Postat av: D

Jag håller med dej. Grym film!

2009-05-25 @ 02:45:56
Postat av: Anonym

Puss på dig med majsan jag vet att det är framförallt mig du menar ;D

2009-05-25 @ 20:32:18
URL: http://jovelina.är.bäst.com
Postat av: Low

Mehehe ;P

2009-05-26 @ 14:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0