unz unz unz!

Här sitter man och äter resterna av chipsen som vi lämnade efter oss förut när vi kollade på film.. The Orphanage.. grymt bra, faktiskt! Var förbi Bow förut och fick en släng av nostalgi när vi kollade igenom Qlimax dvd:n! Ouff grr wraow! Var ganska ofattbart att veta att man själv faktiskt var där at the moment! Sinnessjukt, men fan, livet! Den världen är liiite ganska Mycket roligare än den vi lever i! Jag vart hur som helst tvärtaggad att dra hem en massa nya tunga låtar, så det är exakt det jag pysslar med just nu! Ska sätta dom i playlist och unza dom heela natten lång.. hur nice äre inte att somna till det, drömma om det, och vakna upp till det?!

Här får ni njuta lite och avundas av eventet! Kom ihåg, att jag var där, och inte niiii, haha! Tänk er fetaste trycket i 10 timmar non stop.. Det är vad jag kallar liiiivet!

Kommentarer
Postat av: jenny

ne fy fan vilken fisig kommentar om min kära bakdel!!! ska banne mig skälla på henne

2009-03-11 @ 08:40:30
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0