Softarfredagen

Kom precis hem, har haft en riktig softarkväll! Hängt i gäng i Oxhagen och räddat världen mot Nazi Zombies i Call of Duty, haha man blir ju så besatt! Har svullat en massor också, uj uj hur ska detta sluta? Men å andra sidan så har vi ju kommit fram till att vi ska banne mig vara tjockast på stranden denna sommar! Störst, bäst och vackrast, hoho!

Börjar fan blir lite nervrig.. börjar nya jobbet på onsdag! Fast det jag är mest nervös över är hissfärden, haha! När jag var på intervju där och hade åkt upp en gång, och ner en gång, DÅ talar dom om för mig att hissen brukar stanna ibland.. brrr.. haha! Ähvafan, det ska bli riktigt nice att börja där.. ny miljö och nya ansikten!

Amenvafan.. nu blire gos i sängen! Har en massa ny tankade filmer, woho! Fan vad skönt.. en fredag där jag.. inte gjort ett skit på! Att bara vara är fan jädrans skönt! Men imorgon blire nog annat.. rykten om en utekväll med brudarna! Låter absolut inte helt fel!

Nu blire goooooos :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du börja jobba?

2009-03-28 @ 16:56:05
Postat av: Anonym

vart ska du börja jobba?

2009-03-28 @ 16:56:19
Postat av: marre

vart ska du börja jobba?

2009-03-28 @ 16:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0