Möllenö

Happ! Det var den helgen det! Nästan nyss hemkommen ifrån Bearstaugan, jädrans kul ikväll alltså! Och för att göra Putte lite glad så får jag väll göra lite reklam för Frankenstein som jobbar på Statoil vid Eurostop, tydligen en sevärdehet! Så åk dit och kolla på honom och ta ett kort eller nåt! Fan, min mage snackar fortfarande arabiska.. kanske borde ta och inspektera kylskåpet en gång till! Men naa jag orkar inte, min säng ser mycket roligare ut.. om det nu inte vore så att det ligger en Zebb och breder ut sig över hela.. så det får väll bli golvet för min del :P

Puss & Gonatt!

Kommentarer
Postat av: jenny

det är ju bara för att jag odlat jättestjärt du inte kan få nog av mig

2009-03-16 @ 14:08:49
URL: http://rebblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0