Badabingbadaboom

Fan vad jag har städat och grejat idag! Kom hit och slicka på mina golv om ni vill! Så rent äre :D Känner mig helt slut nu, vekling som man är.. Ska strax lägga mig i ett varmt bad med massooor av skum i sin vanliga årdning, ansiktsmask och hårinpackning, jum jum det är grejer det!

Idag.. typ nu, är Jove och Stefan påväg till Thailand, jävla svin! Hur fan tror dom att det känns för mig? Bara ge sig av sådär, i 3 veckor! Nae men jag får väll gå här hemma och huttra då.. kul.. verkligen.. skitkul! Haha naa, jag får väll nöja mig med att sitta och drömma tillbaka, been there, done that! Huuu jag vill ocksåå..

Imorgon blire till att greja lite med Millzors.. hemlisar! Hoho vi har ju ett fyllebarn på torsdag.. Daaaannie.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0