Backstabbing

Det här med att bli huggen om och om igen i ryggen, det tar på en! Känns som att minsta lilla grej kan få min bägare att rinna över just nu.. Vad är det jag har gjort för att folk ska tro att mina känslor inte räknas? Känner mig så patetisk att jag ens bryr mig om det och tänker på det.. Måste få en vändning på saker och ting, nuuu! Och nej, jag är inte gjord utav stål som de flesta verkar tro..

Ska strax lägga mig i.. gissa.. jo, badet! Tadaa det var väll ovanligt? Hehe.. Sen ska jag upp på staden och greja lite! Blir till att krypa ner i sängen tidigt ikväll.. ska upp 6 imorgon bitti, usch! Så tidigt har jag inte gått upp på.. ja jag vet inte när! Ska bli intressant att se hur jag mår psykist och fysiskt imorgon.. för att vänt rätt på dygnet dom senaste dagarna kan jag bara säga såhär om; mission failed! Det ska hur som helst bli så jävla skönt att börja jobba igen! Japp, ni hörde rätt! Tänker aldrig mer vara arbetslös! Det har fan varit pinsamt att inte haft någe jobb.. och jag har banne mig gått mig själv på nerverna, haha! Jag förstår mig inte på folk som suttit utan jobb i fleeera månader, t.o.m år.. vad lider ni av?!

Förutom att börja jobba så längtar jag till helgen! Dels för att Hanabanana kommer hem till Örebro, och dels för att vi ska fira Elly som blir 23! Naa.. nu ringde Milla och störde mig, ska snacka lite skit med henne innan det är badtajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0