uttråkad.nu

Fyfa-an vad kallt det är ute! Brrr.. Moder Jord och hennes jävla humörsvägningar!

Känns som att jag varit och flängt runt en jädrans massa idag. Började dagen med ett besök hos doktorn, igen. Fast denna gång för fossingen. Den har blivit inflammerad, svullen och ooont! Både läkaren och sköterskan garvade åt mig när jag berättade hur jag hade lyckats åstakommit denna skada, mehehe! Nu blire iallafall till att knapra piller ett tag framöver, hoppas dom verkar på ryggen också!

Efter det tog jag och mamsen oss en tripp till IKEA och inhandlade lite grejer! Hoppa runt på krycka är fan inte min grej, känner mig så.. bögig..

Vart en sväng upp på stan med Millbert sen också, Marknadsafton. Men det var fan inget att ha! Frös sönder! Det enda som var en höjdpunkt var när man fick se streetdansarna.. dreggel..

Och imorgon äre ju Studenten. Inte för att jag ska fira någon, blir nog rätt lugnt för min del! Kommer ju vara sviiinkallt och regnigt och allt vare nu var! Congratz! Jävlar vad pessimistisk jag låter, haha, men det får man fan vara ibland!

Nu ska jag ta mitt godis och lägga mig framför tv:n! Adjöss!

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar mig!

2009-07-06 @ 04:05:27
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0