screw alfakassan

Det här med alfakassa är ju sjukt. Skruvat! Här har man suttit i flera jädrans månader och fyllt i tusen olika papper och blanketter och tjofräser var och varannan dag! och slösat bort dyrbar tid till att sitta och lyssna på en grymt irriterande telefon-röst "du är nu nummer 73 i kön" ! och då måste jag även erkänna att jag vid ett tillfälle, efter cirka 40 min i kö, när det strax var min tur att få ta tjuren i hornen, så tappade jag telefonen i golvet så batteriet flög ut. Woho!

..aa, vad vare nu jag skulle berätta.. JO! Så idag, fick jag ett brev där det stod att jag inte får några paras, cash, stålers.. överhuvudtaget!

Och det berättar dom för mig NU!? Fyfan vad lurad jag känner mig! Nu har jag ju jobb, så jag har inte så mycket att bekymra mig över när det gäller pengar. Men förut då? För några månader sen? TVÄRPANK!  Dom tyckte inte det var läge då att tala om den bittra sanningen? Ne, dom tyckte det var roligare att göra livet surt för mig. Jävlas lite. Helt okej!

Tack och lov att jag har ett jobb nu! Aldrig mer alfakassa! Never! Jag ska gifta mig rikt. Det är nog inte lika knussligt..

(Bara för att detta inlägg vart lite bittert så måste jag lägga upp en bild på mig själv för att få bloggen att skina igen! Jag kanske ser sur ut, men tro mig, det är jag inte! Jag är väll bara lite brunstig eller nåt..)



Kommentarer
Postat av: D

Haha så söööt eru !

2009-06-12 @ 14:21:43
Postat av: Johanna

Louise vi gillar dina bittra inlägg och vi stödjer dig i dina alfakassor problem.... Ska bjutta dig på Marängswiss någon dag så känns det nog bättre.

Gud vare med dig! =D

2009-06-13 @ 19:15:49
Postat av: Low

haha känns skönt att höra Johanna! :P

2009-06-13 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0