schvammel.nu

Jahada.. Lördagkväll och jag sitter här och väntar på att tvätten ska bli klar, RÖJ! Så trött i ögat är jag, deckar när som helst! Har den senaste tiden haft ett par schyssta dagar på jobbet i denna kokande värmebölja, ska avrunda allt jobbande med ett 14-timmars pass imorgon.. Sen ska jag softa utav bara helvete! :D

Och ryggen då? Jo, jag lever! Var hos en sjukgymnast igår, och hon konstaterade att det är mina muskler i nacken och längs med ryggraden som tog stryk i krocken. Sen äre ju också ischias-nerven som muckade lite där bortikring. Så på måndag ska jag till en skillad snubbe som ska hokus pokusa lite och göra min förbannade rygg bra! Så det håller vi tummarna för! ELLER HUR!?

Nefan, jag var inte så intressant idag känner jag, jag bara schvamlar, haha! Så nu ska jag gå och hänga tvätt, sen röka en feting, sen tvärdecka i min sääääääng..


Kommentarer
Postat av: Jenny

vafan är det för jävla krock du babblar om? har du ramlat på trehjulingen? =)

2009-06-29 @ 16:12:44
URL: http://rebblan.blogg.se/
Postat av: Low

aa du var nära där! :D

Naa det kom en bil med massa incest trailor-trash zigenare eller nåt, som körde aaalldeles för fort, och så kom vi där. Pang :P

2009-07-01 @ 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0