mjaaaou

Ja inte fan har jag någe vettigt att göra denna lördagskväll så jag bloggar lite istället! *high five!*

 

Äta jobba sova skita äta jobba sova skita.. typ så känns mitt liv just nu. MEN! Det känns förbannat bra! Förutom det där med att rulla ur sängen på morgonen.. Som idag när kl. ringde 06.00. Nu tror jag banne mig att jag vet hur det känns att vara dement. Jag fattade inte vart jag var nånstanns, jag fattade inte vad det var som pep, jag fattade inte varför den pep, jag fattade inte om jag skulle jobba eller inte och jag fattade heller inte om jag var död eller levande. Braindamage..


Efter jobbet drog jag till Norr och träffade 3 stycken slagna hjältar som trotts allt hade överlevt gårdagens bravader, men inte fan var det mycket till liv i dom inte. Jag som var så pigg och ville få ut nånting mer utav min dag var så snäll och omtänksam att jag intog deras mer passiva position i soffan framför ett par filmer istället. Wuuhu! Tillslut deckade jag också, se så underbart överambitiös jag är när jag anpassar mig efter andra!

 

Imorgon kanske jag ska bli lite rullirull. Eller ja, jag är så jädrans sugen på ETT glas kallt vitt vin. Men med tanke på att mitt alkohol-intag inte är så stort längre, typ, nadas, sen ett år tillbaka (you heard me), så räcker det nog gott och väl med ett glas för mig, sen måste jag väll in och magpumpas! Hoho vad gay, jag har blivit en findrickare! Och jag lovar att jag har lillfingert i vädret när jag smuttar på vinglaset. Aa hur som helst, det är min och Ellys plan i alla fall. Kanske möjligtvis att vi även drar ut och shakar våra rumps!

 

Ne, nu är det är dags känner jag! Är ju en tidig morgon imorgon också.  Ska ta och gosa ner mig i sängen, kolla på en film och äta så mycket choklad att hela jag får en sockerchock! Puss!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0