Uj uj uuuuj!

Tror fan att jag bara skriver här när det är skit och elände, fast det är ju klart, är allting stråålande så pallar jag ju inte att sitta här och fördriva..

Känner mig typ misshandlad i min lille kropp! Var för andra gången igår hos han som hjälper mig med min rygg. Första gången vare rätt så soft. Han konstaterade ganska snabbt att jag nån gång i mitt liv skadat mitt bäckenben så det blivit helt skevt, därav varför jag haft problem med ryggen och ischias-nerven. Och ännu en gång så visar jag finger åt alla jävla läkare och sjukgymnaster jag varit hos, som bara klämt lite och enbart konstaterat att "du har ont i ryggen", NO SHIT!?

Hur som helst, den här snubben, första gången jag var hos honom.. jag vart heeelt faschinerad av allt han gjorde, så jävla sju-hu-hukt! Orkar inte berätta allt, mer än att han tänjde ut mitt bäckenben 4 cm, knäckte rätt hela min ryggrad, och sen sträckte ut min nacke och tryckte på punkter och masserade och  allt vare nu var! Så nu kan jag göra akrobatiska övningar, haha! Men igår, när jag var där, uj uj uuuj, så jävla ont! Jag låg ärligt talat och skrek, han tog visserligen bort smärtan, men han var ju tvungen att framkalla smärtan först innan han kunde få bort den, uuuff :( Men som tröst så fick jag ge honom stryk efteråt, haha :D

Så idag känner jag mig lite mörbultat i kroppen, men det äre fan värt! Inte nog med det så har jag gått och dragit på mig nån jävla förkylning eller vare nu är.. Igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet, pang poff! så fick jag halsont och kände mig helt plötligt jääädrans hängig. Och nu under natten har jag inte fått mycket blund i mina ögon.. har legat och kallsvettats natten igenom och haft svullen och aj-aj i halsen :/ Sicken tur att det är sämst väder ute iallafall.. slipper jag grina över det också! :P

uj uj UJ vad mycket jag skrivit nu.. kul för dig! Vad ska jag göra nurå? Blir så rastlös av att bara sitta och glo.. Här har ni iallafall ett litet klipp som min vän Bosse klippt ihop ifrån en kväll när vi chilla lite..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0