roligare dag har man ju varit med om

När man väl är ledig så är man bara uttråkad. Finns inget kul att göra, och alla polers jobbar! Weheey jag borde nog ta hem priset för att vara den mest  negativaste människan idag. Jag har till och med varit så uttråkad att jag sysselsatt mig själv med att suttit och ringt runt och beställt tider till bl.a  frisören, Mr Magic-rygg-doktorn, sen tänkte jag ringa Komvux för att småprata lite om vädret och såntdärnt, kanske fråga nånting om när jag ska börja och så,  fastän jag redan har koll på det. Jag borde skaffa mig en vän, som inte har varken jobb eller andra plikter, som inte har andra vänner eller varken familj, som bara har tid till mig och enbart vill vara med mig, en vän som har en on/off-knapp. Kanske skulle ta och åka iväg och införskaffa mig en tamagotchi?

Igår sög jag och Bosse vid Statoil, 10 kr/ 12 minuter. Så att ta med Zebb för att dra iväg och låta honom få busa av sig vid nån sjö eller så drar jag ett sräck över. Han kan konsten att håra, och jag skulle gärna vilja att min bil såg liiite fräsch ut iallafall i två dagar åtminstånde.


Justja, jag vill bara säga till er alla som jag efterlyst den försvunna basketbollen till, att ni kan sluta leta som tokar nu, för erkänn att det är det enda ni  gjort sen efterlysningen kom ut? Ni har bara gått omkring och funderat på vart den kan vara och letat i minsta lilla vrå, ni har inte kunnat sovit utan bara legat och vänt och vridit på er. Men nu kan ni sluta med det, för den låg minsan här hemma hos mig.. där den borde ligga. Hela tiden. Jag är en mycket förvirrad kvinna!

NÄEH! Nu blire duschen känner jag! Luktar inte blomma precis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0