Gokväll i stugan!

Nu har familjen Granath x 2 nyss avnjutit en gormé middag a la grillat! Eller ja, så mycket njutning vart det väll inte för min del med tanke på att mina smaklökar dragit åt fanders, jag åt mest för att överleva..

Nu har jag och Malle vikt av, jag sitter här och surfar lite porr, medans hon ligger och är fet och kollar på Family Guy.. nästan lika bra som porr, tycker nog Malle, om inte bättre. Jag vet nämligen att hon är lite småförälskad i Peter Griffin.. hon skulle vilja gosa in sig i hans dubbelhaka och klämma på hans valkar, jummie!



Det här är en mycket gaammal bild på oss. De gånger vi har varit ute och svinat tillsammans, är de gångerna man håller tyst om. Vi kan ju inte dra skam över familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0