( . )( . )

Fy i helvete vad trött jag är i mina ögon! Det spökade idag på jobbet! På sant! Rummet lääängst bort, 404, där har det hänt massa grejer under åren. Alla som bott i det rummet har sett en gubbe, till och med några av mina jobbarpolare har sett honom. Dessutom känns det lite olustigt att vara där inne. Hur som helst, damen som bodde där nu sist dog i måndags. Så vi har det rummet låst, ingen kommer in där. Så satt vi på rapporten imorse och så får vi ett larm.. vart ifrån? Jo, 404:an. Lustigt!

 

Nu har jag blivit övertalad verkar det som, jag tänkte banga på kvällens bestyr men nu har polarna bankat vett i skallen på mig..  Så ikväll blire utgång!

 

Jag har blivit tusenääär också! Uj uj uj, nästa månad, kommer jag få en ännu fetare lön! Känns jävligt bra om jag får säga det själv!

 

Näe! Powernuppa lite.. så kanske man orkar med livet ikväll! Fan måste handla.. Senare problem! Heja Heja!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0