Negerboll

Ja här sitter man, sämst som man är! Min plan var att lägga mig tidigt ikväll, men det gick ju åt helvete! Så nu har jag ställt väckarklockan så jag kommer upp tidigt istället.. ibland är jag allt bra clever!

 

Jag skyller på att det är Stefans förtjänst att jag vänt på dygnet! Igår natt satt vi enda fram till morgonkvisten och räddade världen i Call of Duty. Jädrans kul spel, helt besatt vart jag! Sen kom Jove hem ifrån att ha jobbat natt, mina fyrkantiga ögon som halvt kollade i kors höll nästan på att explodera när hon överaskande tände lampan! Hon bara skrattade åt oss ”era jävla nördar, inte ens ett hej får man!" Ugh ugh var väll det hon fick höra tillbaka..

 

Brr.. höll på att köra ihjäl mig själv idag när jag var på väg hem ifrån Frövi! Det var mörkt och jag var jättetrött, hamnade i min egna lilla värld, fick som en black out kan man säga, så jag gasade på utav bara fan utan att tänka på det. Sen vaknade jag till, oh jävlar! Jag såg inte vägen! Så jag fick tvärnita och hej och hå.. Jag blir ju fan rädd för mig själv! Men som tur är så gick det ju bra, men tänk om..

 

Jag vill ha neeegeeerbooollaaar! Tror jag lyckats tjata hål i huvudet på folk om det nu den senaste timmen!

 

Imorgon blire nog bio, Jag & grabbarna än så länge.. Vi funderar på Benjamin Buttons otroliga liv, hör av er om ni vill haka!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0