Off the road

Fyfa-an för att vakna upp mitt i natten och känna att man inte är sovnödig längre! Var en hyvens polare igår och hjälpte Joves karl att få hem en sketen, snorgrön volvo ifrån Arboga, fastän snoret rann, halsmandlarna tjockade sig och jag kände mig mer lost än serien. Det är ju alltid kul att retas med mig, men det är ännu roligare när jag är lite off the road så att säga! Så varje gång jag öppnade käften för att få fram ett litet ljud så fick jag hån och narr över mig. Bosse och Stefan gav väll igen för allt dom fått utstå med ifrån deras tid i målbrottet. Visst, det kan jag ta. Men då undrar ju jag varför killar blir så tjuriga när jag klämmer dom på pattarna och undrar vilken bh-storlek dom har? Ah well, jag orkade hur som helst inte trycka fram så många ord så jag levde i tystnad.. såndär mystisk tystnad som skulle kunna döda.. klart Bosse och Stefan fick kalla kårar!

Sicken jävla tur att jag inte fick åka på att köra in Volvon till Örebro, värmen funkade inte i den! Väl tillbaka i Örebro hade hela Stefan förfrusits så när han sen ramlade ur bilen så gick han som en 90åring som borde smörja lederna! (måste påpeka att vi hade bortikring 20- ute) Och Jag och Bosse som satt i den andra bilen, med full värme, rumpgrill och våran lilla gnutta med humor, sände iväg ett sms till ismannen "hur fan stänger man av värmen i den här bilen? Så jävla varmt!

Sedan skulle grabbarna ut och sladda, men jag bangade, pallade inte trycket! Så jag bäddade ner mig själv i sängen med 2 tjocktröjor och 2 täcken.. Vaknade senare av att pappa står och håller mig på pannan och undrar hur fan jag mår! Jag mår så jävla bra! sa jag och hoppade upp ur sängen och började dansa hula hula! Eller inte, fick inte fram ett enda ord, sneglade bara upp på honom som om ljusets tunnel var under uppsikt, och skakade för jag frös så förbannat. Så pappa slängde på mig ett tredje täcke!
 
Vaknade vid 1-2 nu inatt, har proppat i mig fler piller än vad Amy Winehouse skulle palla..
Jag är så jävla rastlös så jag skulle kunna skriva hur mycket som helst! Men jag fryser, igen! Febran kommer och går lite som den vill verkar det som! Hey, det är jag som är SevenEleven! Ska väll krypa ner i sängen och återgå till min andra lite mer roligare värld med hallucinationer och grejer! Tjohej


Kommentarer
Postat av: Jonas

haha du är så jävla skön !

krya på dig!

2009-01-05 @ 16:52:08
Postat av: Josse

Skulle du behöva lite design-hjälp på bloggen? Ser att du har en av de ordinarie designerna :) Jag hjälper gärna till! Du kan adda den mailen som står på min blogg ([email protected]) på msn så kan vi lösa det där :) /Josse - http://juicyphine.blogg.se

2009-01-16 @ 20:02:24
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0