Helt fantastiskt

Då vare år 2009 då!

Nyårsaftonen igår, var nog den bästa på läänge! Ingenting var ju planerat, det fick bli som det blev, och omringad av goda vänner med glatt humör, kan det bli bättre? Naa! Började kvällen hemma hos Dannie, där vi körde jumpstyle och breakdance och allt möjligt stohej! Vid halv 12 drog vi oss alla upp mot Järntorget, firade in det nya året, kollade på fyverkerier och brottades med dretens människor! Efter det splittrade vi vårat gäng på två och jag och ena halvan drog till David medans den andra halvan drog hem till Dannie igen! Jag hade banne mig rätt kul hos honom, helspeedad och superhypad! Hade ju min lilla Jove med och vi kompenserar ju varandra ganska bra, haha! Framåt 4-tiden drog Jag och Milla till Dannie, där alla hade blivit partypoophers och deckat! Förutom Hanna, Bosse & Dannie då.. Men det var inte mycket liv i luckan på dom inte! Jag och Dannie busade till det lite sen också.. och jag säger bara en sak, decka aldrig hemma hos Dannie, haha!

Efter att ha varit där en sväng så vart det hemgång.. efterfest med Matte på msn! Haha.. det är det senaste! Framåt 9-tiden kröp jag ner i sängen och kollade på barnprogram, hehe.. sen deck! Sovit bort halva dagen idag.. ska väll ta och ringa några lirare så att jag vet att dom överlevde gårdagen! Sen ska jag fixa och dona med min nya dator, hihi!

Det är inte ofta jag känner fjärilar i magen, men när jag träffar Dig, så är dom banne mig där och flaxar! Vet inte hur du lyckats men du har fan gjort någe skumt med mig.. hihi


Jääätteoskyldig är jag! Men det är ju som vanligt då :D

Gott Nytt År / Low

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0