Inte coolt!

Näe, i vanliga fall är jag rätt ball, men inte idag, känner mig lite low, ont i halsen och grejer! Fyfa-an! Kom nyss hem, håller på att tina upp.. vart medlurad på sightseen och lite sladd hit och dit med Elly, Nicklas & Simon! Sen hookade vi ju även upp med Jove, Stefan och Bosse en sväng! Ganska schysst sätt att fördriva en lördagskväll på när man kände att partynerven inte var på topp!

Vafan sitter jag här för?! Ska hoppa i sängen och kolla på min kära Deer Hunter! Känna lite nostalgi, jag menar, jag är ju trotts allt en gammal veteran ifrån Vietnamkriget.. i mina drömmar iallafall! Skitfränt äre, man sätter på en krigsfilm och så somnar man till den och så pang poff så är man mitt inne djungel och jagar gulingar.. springer omkring i slowmotion med en ak5a, slänger lite sensuellt med håret och pattarna skumpar i tackt till bakrundsmusiken! 

Kommentarer
Postat av: Maniak

Louise, den enda typ av veteran du är, är från mellringe hemmet. Men det är ju kul att du ha bra fantasi iaf. Gå med gud. Gonatt !

2009-01-04 @ 03:35:55
URL: http://maniaks.blogg.se/
Postat av: David

Mellringe hemmet hahahahah! Snyggt.



Deer hunter, så jävla grym!!!!

2009-01-04 @ 04:25:15
URL: http://yazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0