Vafan gör jag vaken nu?

Ja det kan man ju undra! Men det är ju inget ovanligt att jag är vaken tokiga tider och sover helt åt helvete.. Sitter här och dricker oboy och lyssnar på.. Britney Spears! Det är okej att vara gay ibland.. denna kvinna har fått en inte allt för cool stämpel utav mig, men sjunga, det kan hon banne mig! Hennes röst är ju dunderskön! Och nu har jag fan fastnat för Out From Under..  Vet inte vad det är med mig, men.. jag har.. nej vafan ska jag förklara mig för!? Kan man få ha pms ifred ELLER!?!?!

Neherruuu! Nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på Jerry Springer.. trailor-trash-hoes, det är grejer det! Försöka sova kanske också.. måste ju orka med att fira Jove som ska bli kärring och få hängpattar imorgon, hihi :D

Gonatt

Kommentarer
Postat av: MiiLLoo

Haha PMS - Louise : D

2009-02-13 @ 13:58:06
URL: http://miiillaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0