Jajjemen!

Ujujuj vad duktig jag varit idag! 4 toasts av 5, superkul!

Tvingade mig själv upp ur sängen jätte-tidigt.. tränade arslet av mig (aa nästan bokstavligt talat, det man inte vill ska försvinna på en försvinner..) sen tvättade jag och hade mig, och sen hurtade jag ännu mera! Drog med mig min trogne kompanjon Zebb runt spåret! Efter det var jag redo att självdö.. men ickerå! Jag drog hem till Jove och lattjade lite med henne och dom andra mongona! Lirade pangpang-spel tills fingrarna började göra ont.. får fan börja stretcha dom efter att man kört, haha! Och så gjorde Jag & Jc tacos som vi bjöd dom andra tjockisarna på! Superkul!

Juste, HIV har ju tydligen kommit till våran vackra stad! Det var ju nästan väntat.. sägs att det är bl.a en grabb i ungdomens år som går och sprider runt det.. fan vad äckligt! Och så sätter han på nån, som sätter på en annan, som sätter på en tredje, sen äre några som kör en orgie och vips! så kommer ju fan hela Örebro ha det! Nästa gång jag ska slå gnistor i sänghalmen så ska fan hela jag krypa in i en kondom.. Eller så blir jag helt enkelt nunna, så från och med nu kan ni kalla mig för Syster Lollo. Skulle jag gissa på att nån har det som jag vet vem det är, så äre en viss trailor-trash-hoe som sätter på allt och alla, och delikatessen är hennes polares pojkvänner! Borde fan sätta henne på en öde ö.. men först, rädda alla gorillor därifrån.. för vem fan vet vad hon skulle kunna göra med dom!

 

Ah well.. Hörde rykten om att det blir kvartsamtal oss kvinnor emellan imorgon, var ett tag sen vi hookade upp och snackade skit så vi får väll se om det hänt någe nytt, spännande, snuskigt eller nåt den senaste tiden.. Sen vore det nog himlans bra om jag gjorde lite nytta här runtikring också och visar att jag kan ta lite ansvar.. men fan, vad avsugen jag känner mig på det! Nu ska jag iallafall ta och krypa ner i sängen bredvid nusse som ligger och nussar.. åååh nuussseeerååå! hihi

Kommentarer
Postat av: David

hahaha va dramatisk du e då!!! Du får väl lycka till nu då Syster Lollo =P

2009-02-04 @ 13:14:34
URL: http://yazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0