Yo hoe let´s go!

Ja här sitter man i soffan hemma hos Jc och har det soft medans de andra städar, rensar, konkar och har sig! Jag vart medtvingad på det förut, men jag slog mig fri! Har dessutom kännt mig lite off the road idag.. vaknade imorse av att jag mådde illa som fan, kröp iväg till toaletten för att kräkas med då höll jag på att svimma istället, flimmer för ögonen, kallsvettig och hjärtat pumpandes i 180, livet!

Imorgon ska jag banne mig locka fram den vuxna kvinnan i mig och styra upp lite saker i mitt liv, skulle gjort det för länge sen men varför stressa? Jag har inte bråttom nånstanns..

Nefan, nu ska jag väll kanske hjälpa dom små liven lite så att det blir klart nån gång! Ska tydligen till Oxhagen sen och greja ännu mer.. Tjingepling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0