Full rulle ner för en kulle

Hoho vad roligt jag haft idag! Var iväg med lirarna till Ånnabodabacken och stylade lite! Vi blev som barn på nytt skulle man kunna säga! Hittade dessutom en gummibåt som vi drog ner för backen med samtidigt som vi utförde kama suttra övningar, typ, haha ni skulle ha sett! En sak jag insåg iallafall, är att jag är fan inte Stålmannen längre.. känns som att det skulle vara jädrans skönt om nån hoppade på min rygg och knäckte rätt den, haha.. uff uff!

Dagens vurpa/vurpor: Hanna, årets födelsedagspresent till henne blir nog en rumpkudde.
Dagens running-man: Dannie, som flyger av sitt vrålåk och springer hejdlöst resten av vägen ner för backen.
Dagens glidare: Milla, när vi hade paus på Statoil och hon bokstavligt talat gliiiider in.
Dagens Mc Guyver: Bosse, måste jag säga nåt..?

.. och jag själv har som vanligt hållt mig i skinnet ;)

   

Nu blire skummis-bad-tajm!

Kommentarer
Postat av: David

hahaha fan va kul!!!!

2009-02-11 @ 23:41:48
URL: http://yazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0