Tuuttaaar

Den där tutt-låten sätter sig verkligen på hjärnan, uff uuuff!

Vill ni höra om min otroligt händelserika dag..? okirå! Gjorde nadas, nadas, sen nadas! Tillslut drog jag och träffade Dannie och Milla som var allmänt slaka i tassen idag.. Tröttnade på dom och drog med mig Bosse till MAX så att han fick tjocka på sig lite! Efter det kickade jag hans arsle i biljard.. som vanligt! Sen gled vi till el Stefanowitch och kollade porr..

Borde slagga nu.. har lovat att vara en duktig kicka till mamma imorgon och leka taxi.. sen måste jag upp på stan och fixa lite grejer! Från att ha varit astaggad på att styra upp saker och ting så känner jag mig helt plötsligt helt avsugen.. så jävla dryyygt!

Kommentarer
Postat av: Maniak

Känner du dig "avsugen" ? Hur kan det på något sätt vara dåligt ?

2009-02-18 @ 04:52:36
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0