Livet!

Gissa vart mina polare befinner sig nu? Jo, på kryssning och festar hjärndöd! Och gissa vart jag befinner mig? Jo, hemma, i min morgonrock, omringad av snorpapper! Hade snor varit nånting man hade nytta utav så hade jag fan sänt iväg flera tunnor utav det till barnen i Afrika! Känns så sämst.. jag som hade sett fram emot den här kryssningen! Men men, what to do? Får väll hoppas att gänget har sjukt kul iallafall!

Har iallafall lyckats göra en god gärning idag, när jag imorse fick dra mig upp ur sängen för att åka iväg och hämta en viss Ralle som var utelåst ifrån sin lägenhet, sicken jävla tur att jag finns! så slapp han sova i trapphuset!

Nejfan, nu orkar jag inte sitta här och berätta om mina exklusiva bravader som jag varit med om idag...................................

Nu ska jag festa till det lite på en chebaboloba, och sen en tårtbit som pappsen snodde med sig ifrån syrran, vars ungar som fyller år, vilket jag givetvis också missade på grund av mina jävla bacilusker! Ja, jag tycker mindre om livet idag.

En fråga bara.. Varför tittar man oftast i pappret efter att man har snytit sig? Vad förväntar man sig egentligen? Att man snytit ur sig en rosa ponny eller vadå? Over & Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0