Heeej och hååå

Uff uuuuff vad tjock jag känner mig nu! Vet inte hur mycket jag tryckt i mig idag och jag vill inte veta heller, haha! Jove ska alltid övergöda mig.. sen får jag ju skylla mig själv att jag inte kunde hålla mig borta ifrån chipsen när jag kom hem, höhö.. Måste fan ta och stila till mig lite snart.. jag som var så bannat duktig med både träning och mat förut.. Men.. vafan.. mjukporr.. det funkar ju det med!

Jag känner mig fortfarande lite sönderslagen sen igår.. överfallen av Matte och Ralle.. och Matte, han är ju fan inte nådig! Fick iallafall höra rykten idag om att bitmärket jag gjorde på honom är ganska stort, svullet och otroligt nice haha, raaabiees! Jag förstår inte varför folk älskar att bråkas med mig, jag kan sitta tyst och oskyldig i ett hörn, inte göra en fluga förnärd.. endå, ska folk jävlas.. Men det gööör inget.. vet att det är för att dom vill smygklämma på mina pattar och mitt taighta ass, haha!

Happ.. 20 i 3.. på natten.. Borde sova, men är inte sovnödig! Jag var det förut, men så tvärvände det, som vanligt! Jävla oflyt..

Kommentarer
Postat av: sofie

jaha du

2009-02-27 @ 13:36:39
URL: http://afemtiokronor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0