Julpök del 2

Uff.. vart uppsläpad ur sängen imorse av en pigg och alert moderkaka som härjar "Nu ska vi åka och julhandla!" We-ho! Hinner jag duscha? Nej. Hinner jag äta frulle? Nej. Nehe.. Men fan, det gick schysst och smidigt till endå! Sicken team hon och jag är, egentligen. Hon kan vara jädrans irrig, så jag måste ha lite koll på henne vart hon tar vägen nånstans i affärerna, vi har snackat lite om att vi ska köpa en såndär bebis-sele till henne, så jag vet vart jag har henne. Men aa, idag.. gick fint! Hon sa vad hon skulle ha, och jag korrigerade henne! Så nu var det klart och överstökat!

Jag ska strax hoppa in i duschen.. känner att det börjar bli dags!

Sen ikväll blire till att hänga i gäng med brudarna, vi hade tänkt vara lite nussiga av oss och dricka glögg och mula lussekatter!

Och efter det så ska jag träffa Sebbe :D grrr..


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, sådan mor sådan dotter... Hälsa Mr S ;)

2009-12-22 @ 16:10:45
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0