krigsskadad

Har jag nånsin sagt att jag älskar Plutonen? Har dragit igenom den två dagar i rad nu, och jag blir lika nyförälskad varje gång!
 


Fan ska man med pojkvän till när man blir tillfredställd av en film? (observera att det inte är en p-rulle) Mehehe! Justfan, kanske borde höra av mig till en viss karl och tala om att jag lever.. Jag har ju varit lite nonchig de senaste dagarna, han får ju inte tro att han fått dissen.. MEN jag har ju som sagt varit ute i krig i två dagar nu..
Helt acceptabel förklaring.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill seeee deeeeen luuuluuu

2009-08-19 @ 15:19:19
Postat av: Anonym

du jag går ju under namnet hot mama nu vettu =D

2009-08-20 @ 18:29:26
Postat av: Anonym

men skriv något nytt någon gång!!!!!!!!!!!!!

2009-08-30 @ 15:10:19
URL: http://jovelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0