Wuuhu

Yes! Tränade idag.. skönt som fan! Var ett jäädrans tag sen sist, lat som man blivit, höhö! Ska börja försöka styra det där igen.. min lust till saker och ting försvann ju ett tag där bortikring! Men nu tror jag att jag hoppat på banan igen, coolers bandoolers!

Var sen på Marieberg och trallade omkring.. min ekonomi tillät mig i stort sett bara att titta, men inte gråter jag för det! Hittade även ett par inlines som ska införskaffas, så nu jävlar Elly blire åka av! Hämtade dessutom ut p-piller.. och jag säger bara en sak; Rena Rama Rånet! Nu blire till att honka som fan så jag känner att jag får lite valuta för pengarna, haha! Sen på kvällskvisten invigdes årets första basketmatch, trycket! Fan vad jag ser fram emot alla sommarkvällar med basket!

Imorgon äre Fredag.. igen.. inte för att jag grinar, absolut inte! Men fan vad dagarna flyger iväg!? Snart sitter man väll här med grått hår och hängpattar.. Hur som helst så blire till att städa och fixa och dona imorgon! Nån nytta måste man ju göra här runtikring. På kvällskvisten får vi se vad som styrs.. Men på Lördag, då blire häjkon päjkon på gammla goa Frimis minsan! Ska nog spendera söndagen med en hej dundrans hangover.. eller nåt. Bwaha!

Nu ska jag ringa Sofie och snacka lite gojja innan det är dags för sängen! Night


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0