Lollo got no fear..

.. but she got a lots of beer!
Eller nja, oboy egentligen, men det rimmade inte lika bra!
 
Har nu två arbetsdagar bakom mig på mitt nya jobb, känns dunderbra! Mina nya jobbarpolare har varit så snälla och välkomnande! Första dagen kändes det jädrans mosigt i hjärnan med all ny information och såntdärnt, men det hör till! Längtar tills jag kommer in mer i rutinerna och när jag lär känna alla lite bättre :)

Nu ska jag äta upp min frulle, duscha, gå ut med voff på en promenad i vårsolen, och sen ska jag iväg och besikta bilen! Och idag äre ju fredag så det förväntas väll lite rajtantajtan eller nåt, men jag har noll koll på vad som händer, jag tänker ta det soft iallafall. Häjkon päjkon blire imorgon, wuhu!

Jag känner mig så lustig idag :D

Den som vill få sina drömmar verkliga, gör klokt i att vakna först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0