Hur rå är man då?

Sitter och pumpar Alcazar - Stay the night, och säg mig, hur RÅ är man DÅ?! Nu hare ju slagit slint i skallen på mig.. haha!

Hur gick det på besiktningen igår då? Jovars, Svarta Draken har bara lite kassa bromsar.. Men det är ju en värdslig sak, höhö! Dagen bestod sedan av att träffa Ralle en svängom, sen dra en runda på stan med Elly, och senare på kvällen hängde Jag & Jove i gäng, gled runt lite, träffade folk, var allmänt koko och hade faktiskt jädrans skoj!

Ååh jag är så taggad inför kvällen! Jag är på ett sånt strålande humör, hoppas det håller i sig så ska jag smitta av mig på lite folk :D  

o
l\_ o
)) \ Let´s pök ..
Aa det vore skönt men nu tycker jag att vi går istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0