Goodmorning sunshine!

Ja vafan gör jag vaken nu?! Det undrar ju jag med.. Istället för att ligga och nussa i min varma gosegos säng så sympati-vaknade jag och gick upp med Jonas som skulle till jobbet.. uff..

Jag vet att jag hade en rolig grej att berätta.. men jag kommer fan inte på vad det var för någe, haha! Tusan vad jobbigt såntdärnt är.. men ptja, det är ju inte jag, utan ni som blir lidande, höhö..

En sak måste jag iallafall tala om för er, och det är att jag har haft en sån jädrans röta nu på sistånde! Det är banne mig som man brukar säga; att ur allt ont kommer det något gott! Och i slutändan så gjorde det det för mig med, så valen som jag gjorde och gick omkring och funderade på över vad jag egentligen höll på med osv. är nu helt plötsligt så jävla rätt! Jag är fan född med tur! Bwaha!

Så vad ska man hitta på nurå? Sjukt törstig är jag! Ett feting glas boye skulle sitta fint! Kanske skulle ta och städa ur bilen idag, nån som är påååå? hehe :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Jonas måntro?;)

2009-04-16 @ 18:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0