Wuurrääp!?

Med mig äre sämst iallafall.. skallebank! uff uff! Idag hare varit en totalt värdelös dag.. Gick upp redan kl. 9 imorse, klarvaken, ding! Tvättat istortsett alla kläder jag äger, (insåg dessutom att jag är totalt värdelös som hemmafru, pajade ryggen när jag lyfte tvättkorgen) Provade dessutom på den nya träningsmaskinen som jag dissade efter 5 minuter för jag pallade inte trycket. Sen har jag bara suttit och ugglat framför datorn.. ho hoo! Har till och med ont i häcken av allt sittandasögmdgda....... nu knackade nån på mitt fönster....

Back in buisness! Det var bara Milla och Johanna som hade så pass lågt IQ att dom inte vet hur en.. såndär.. plingare funkar, roligare att skrämma skiten ur mig! Plingare.. vafan heter det? Nu har jag fått såndär.. eeh, vad heter det.. hjärnsläpp! Ringklocka! Heter det så? Eller plingklocka? Fan vad jag svamlar.. borde rulla in mig i täcket och sova, sen inte vakna och gå upp försän min hjärna börjat fungera normalt igen.. Nu är kl. 22:22 föresten, önska er nåt! Seriöst! Vad folk börjar härja nurå helt plötsligt! Pling plong hit och dit i luren.. bara för att jag är tröttaste människan och har en släng av braindamage just nu och inte ens har ork att sträcka mig efter tv-dosan för att byta kanal.. Naaaaaaaa... I give up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0