Vasaru att du saa saruu?

Jahopp, Lördag idag då! Ska strax glida iväg med Bow och inhandla på Systemet.. Blir nog till att sladda runt lite ikväll, både hit och dit, bl.a. till Sofie som har inflyttningsfest och sen till nån fest som Milla var sugen på för att det var nån karlslok där som verkade så himlans intressant :P

Alltså, nu är det bevisat, något som jag länge funderat på, men nu vet jag att det är sant, det är jag som har makten! Haha, jag kan få vem som helst att göra vad som helst! Som igår, "vi åker ingenstanns försän ni sjungt Ruby för mig!" Haha, aa ni skulle ha sett! Macrillo och Bow lägger undan sin badassimage för en stund och står som små barn och sjunger "Ruby Ruby Ruby Ruby, ooouuuh" Hahaha, jag vek mig dubbelt av garv! I och med det så kom jag på att istället för att man måste skrika det uttjatade "shotgun" om man vill sitta fram i min bil, så måste man sjunga för mig! Ska bli spännande, haha! Kör på det iallafall fram tills det blir snö, för då blir det som förra vintern, att den som vill sitta fram får skrapa mina rutor, haha :D

Hade faktiskt rätt kul igår när jag tänker efter! Men som Snubbelfot sa, "det roliga händer oftast alltid när man går ifrån krogen", och det är fan sant! Det var sjukt igår, fan vad jag garvade, haha! Synd att det Macrillo spelade in på mobilen försvann! Bow är iallafall den sjukaste jäveln jag känner, haha, jag orkar inte med honom! Jag väntar på den dagen han åker på dyngspö när han driver med fel person, haha, men alla verkar ju älska honom! Seriöst, hade jag kunnat så hade jag berättat vad han gjorde igår, hade jag haft filmen så hade jag lagt upp den! Han är så jävla sjuuuk, sök hjälp, medecin, allt som gååår, hahaha!

Naaaa.. nu måste jag ta mig samman! Det är dags! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, vafan då ! Undrar hur många gånger du har sagt nu att jag ska söka hjälp och allt. Men tänk efter, det är du som skrattar, du som tycker det är kul. VEM är som är sjuk igentligen ? Jag underhåller bara, du är den sjuka som blir underhållen av det. Eller ? Men annars, FETT kul igår !! Och det kommer bli tungt ikväll också :)

2008-09-20 @ 15:29:03
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0