Måste man skriva rubrik?

Jag har så satans mycket spännande att berätta om denna dag! eeeller inte.. det mest händelserika som hänt idag var väll när Jag & Bosse köpte massa bananer och vindruvor och hade picknick utanför Statoil.. Sen lirade vi Gh3 och fick en släng utav febran ett tag också, var som om båda hade sprungit in i en vägg och så var det helt plötsligt mest syndast om oss i hela världen, men nu mår iallafall Jag bra! Sen har jag ju i och för sig under dagens gång även träffat både Jove och Milla några svängar hit och dit, men det var ju inget märkvärdigt det heller, haha! 

Imorgon är det Onsdag! Jaha, vad trevligt! Vad händer då? Iiiingen aning! Men det är det som är tjusningen med det hela! På torsdag ska jag iallafall till arbetsförmedlingen och snacka om jobb utanför Sveriges gränser!

Nu känner jag att min säng lockar ganska hårt! Ska ta och joina Zebb som ligger nussar i den, aaaw! PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0