Bra dag!

Idag har det varit en bra dag! Vaknade tidigt, med strålande humör! Startade dagen med att pumpa musiken jag haft på nerladdning hela natten, I´m in looove! Det har varit chill, det har varit skönt! Folk har ringt och talat om för mig att dom saknat mig när jag varit borta och att "alla behöver en Lowlow i sitt liv", jag blir så rörd :D Sen drog jag ut och sprang en runda, så jädrans skönt var det! Och efter det kom Macrillo och Bow förbi och chillade lite. Jag hoppas verkligen Sensation White blir av i November, skulle vara gryyymt! Efter att dom dragit högg jag in på Kina-mat, fan vad länge sen det var jag käkade det! Nu är jag proppeliproppmätt kan jag fetlova! Ska smälta maten en stund till, sen ska jag slänga in mig i brummen och glida iväg till Sofies nya lya! Btw, jag har inte ens bolmat idag! :D Jag säger inte att jag har slutat, för det har jag inte.. Jag har snarare fått en tankeställare. Tänk, egentligen, hur många cigg man röker om dagen som är totalt ovärda! Jag ska unna mig en garre när jag är så jädrans röksugen att jag nästan börjar klättra på väggarna, vilket är nära.. BUT! I´m proud to be me! Meeeen aa.. nu ska jag inte snacka för mycket, men man kan ju alltid ge det ett försök det har ju ingen dött utav, haha!

Jag är på så jädrans bra humör att jag till och med ska tipsa er om lite schysst och skön la musica!
- Lloyd Banks - Chevere
- The Game - Dope Boys
- Ludacris - Celebrity Chick
- Lil Wayne - My Life

Nu ska jag sladda vidare.. tjohej! :D


Kommentarer
Postat av: Maniak

Haha, "nu ska jag slänga mig i brummen" Tungt skrivit loow :P

2008-09-16 @ 21:24:43
URL: http://maniaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0